A központ
2010-ben Zuglóban kezdte meg működését az Ovisuli és lett először a kerület, majd a főváros legnagyobb és egyben legjobb eredményekkel rendelkező iskola előkészítője.
Az Ovisuli mára az egyetlen Franchise hálózattal, 11 helyszínen működő, iskola előkészítő központtá nőtte ki magát.
Délelőtt iskola előkészítő foglalkozásokat tartunk a fejlesztő délelőtt keretében, de akinek az megfelelőbb, délután vagy szombaton is járhat hozzánk. Nap mint nap más kiegészítő tanulási lehetőségekkel szolgáljuk a gyermekek fejlődését: Angol, Német, Logopédia, Dráma, Matekos okoska, Egyéni fejlesztés.
A pontos árak és aktuális lehetőségek az ÓRAREND menüpont alatt találhatóak.
Az Ovisuli kis csoportlétszáma egyéni figyelmet biztosít az idejáróknak. Negyedévente teszteljük a gyerekek fejlődését tudását és megmutatjuk a szülőknek is bemutató óra keretében.
Játékos formában, a célnak megfelelő eszközök segítségével fejlesztjük a gyermekeket az alábbi témakörök szerint:
a feladattudat, feladattartás erősítéséhez: | |
- | a játékokban a szabálytartás igényének alapozása |
- | motivált munkavégzés személyre szabottan |
- | otthoni foglalatosságok biztosítása |
kapcsolatteremtés, önismeret: | |
- | felnőttek, társak elfogadása – figyelem, tolerancia alakítása |
- | tájékozottság: bemutatkozások… |
- | testséma |
torna | |
- | az olvasás és írás tanulásához szükséges speciális gyakorlatok |
- | állatmozgások |
- | egyensúlygyakorlatok |
- | mozgás énekre, versre, mondókára |
- | ritmusos mozgás |
memória és figyelemfejlesztés | |
- | mondókák, versek, dalok tanulása |
- | auditív és vizuális figyelem fejlesztés |
a kézügyesség erősítése | |
- | a taktilis érzékelés finomítása |
- | gyurma |
- | tépegetés |
- | gyűrögetés |
- | sodrás |
- | csipeszelés |
- | csipegetés |
- | fűzések |
- | varrások, hímzések |
grafomotorika | |
- | festés |
- | rajzolás |
- | kiegészítések |
- | másolások |
- | vonalkövetések |
- | harmonikus vonalvezetés |
- | elemek – később nagy betűelemek - festése – majd fokozatosan kisebbek |
tájékozódás a térben és a síkban | |
- | elmozdulások a térben, irányok |
- | speciális feladatlapokkal a síkbeli tájékozódáshoz |
- | négyzetrácsos lapon is… |
- | vonalas lapon is… |
- | |
verbális-akusztikus gyakorlatok | |
- | hangok helyes képzése, megfigyelése, differenciálása |
- | szavak elemzése, hangokra bontása, újra összerakása, elrejtett részek |
- | az összeolvasás technikája |
Matematika | |
- | tárgyakkal végzett műveletek |
- | számfogalom |
- | számok bontása |
- | összehasonlítások |
- | relációk |
- | összegzések |
- | jelölések |
- | pótlások |
- | állítások |
- | logika |
- | szerialitás |
- | alapvető síkidomok |